På samma fest …

«Jeg går jo stærkt ind for at man skal “samle Norden”. Sagt på en anden måde: det er godt at lære hinanden at kende.»

Låt oss fortsätta samtalet med Vigga i kommentarerna!

3 responses to “På samma fest …

  1. Susie Haxthausen

    Smukt og sandt talt!

  2. Meget brugbare erfaringer og betragtninger, tak Vigga og Ulf!
    Jeg kan virkelig godt lide tanken om at vi er til samme fest, og at historiefortælleren er en der lige har rejst sig op for at fortælle en historie.
    Og helt enig i det med projektøren i øjnene. Jeg glemmer ikke frustrationen en gang jeg fortalte på Besttellers og aldrig kom ind i historien fordi jeg ikke kunne se publikums øjne på grund af stærkt projektørlys.
    Der gik det virkelig op for mig hvor meget jeg får igen fra dem der lytter.
    Jeg fortæller aldrig mere med en stærk projektør i øjnene.

    Suppe kogt på bidrag fra alle – både fortællere, lyttere og de gode historier.

  3. Bjørn Bensby

    Jeg ved ikke hvorfor det er sådan, – men sådan er det. Fortællere er deltagere i en fælles fest, hvor fortællingerne er en del af det man sætter til livs. En fælle er én man deler måltid med – spise, drikke og oplevelser – og fællesskaber opstår og holdes ved lige af det vi deles om. Tak Vigga og Tak Ulf

Legg igjen en kommentar

